کاش بودم برای تو شیخ مفید بودم
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
کاش بودم برای تو شیخ مفید بودم
نوشته شده در یک شنبه 2 تير 1392
بازدید : 631
نویسنده : TAKPAR

ای که مقصود و مرادی         به دلها  پا نهادی
دل و دین و عقل و هوشم همه را بر آب دادی
ای دلیل شور و مستی         راه غصه رو بستی
این همه میگن بهار، بهار من فقط تو هستی
کی میاد برای این دلم نوید    که بگن دیگه اومد عید سعید
برای ظهور باید کاری کنم     کاش بودم برای تو شیخ مفید
بیا مولانا   عزیز زهرا

ای میم و حاء و میم و دال      دعای احسن الحال
بیا که دنیا شده آقای من اسیر دجال
کی میشه چشای خسته           ببینه روز خجسته
همه بتهای جهان به زیر پای تو شکسته
دیده های بارونی منتظره             آقا قلب زندونی منتظره
دیگه شمشیر و بکش تو از غلاف    سید خراسونی منتظره
بیا مولانا   عزیز زهرا

تو امیر دلپذیری                امید هر فقیری
فکرکنم هیات هفتگیتو کربلا بگیری
ای دل و جان اباالفضل     پریشان اباالفضل
اسم هیاتت میشه آقا محبان اباالفضل
آقا پشت سر تو به شور و شین    دلا پر می زنه بین الحرمین
صحن عباس نماز مغربمون         نماز عشاء تو مرقد حسین
أحب الله من   أحب حسینا

شب شب مستی اصحاب    شب شادی احباب
شب نیمه ی ماه و شب زیارتی ارباب
من دوباره مست و ماتم        تشنه ی آب فراتم
همه میدونن دیوونه ی سفینه النجاتم
باز دوباره داره چشمام می باره    هوای دیدن کربلا داره
دعا زیر قبه ی امام حسین    علما میگن که ردخور نداره
أحب الله من أحب حسینا

رضا تاجیک
 




:: موضوعات مرتبط: ﺷﻌﺮ و ﻗﻄﻌﺎت ادﺑﯽ , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: